yükleniyor

Lütfen bekleyin işleminiz devam ediyor...

  • Hoşgeldiniz, üyelik işlemleri için tıklayın
  • ( Şube Seçimi )
  • Neden üye olmalıyım?Özhan Sanal Market’e üye olduğunuzda, üyelik bilgilerinize kaydedeceğiniz Özhan Kart numaranız ile Özhan Mağazaları ve Özhan Sanal Market’te düzenlenen tüm kampanya, indirim ve size özel avantajlardan faydalanabilirsiniz. Özhan Sanal Market siparişinizin tamamlanması için sizden istenen iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgileri her defasında yeniden yazmak zorunda kalmazsınız. Özhan Mağazaları ve Özhan Sanal Market’ten daha önce oluşturduğunuz siparişlerinizi görebilir, bu siparişler üzerinden hızlıca sipariş verebilirsiniz. Alışveriş Listesi oluşturabilir, siparişinizi takip edebilir, ek yapabilir ya da iptal edebilirsiniz. Özhan Sanal Market duyuru listesine dahil olabilir, indirim ve kampanyaları takip edebilirsiniz.
  • Nasıl üye olabilirim?Özhan Sanal Market’e üye değilseniz, “Üyelik İşlemleri" linkinden e-posta adresinizi ve Özhan Kart numaranızı kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik Formu’nu doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.
  • Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?Özhan Sanal Market’e üye iseniz Üye Girişi menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Üyelik Güncelleme" menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.
  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?0 224 444 69 46 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan da yardım alabilirsiniz.
  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?Üye Girişi menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Üyelik Güncelleme" menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.
  • Şifrem bloke oldu, ne yapmalıyım?Üye girişi yaparken şifrenizi üst üste üç kez yanlış girdiyseniz, şifreniz bloke olur. Şifre blokenizi kaldırmak için 0 224 444 69 46 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz
  • Özhan Kart nedir?Özhan Kart üye işyerlerindeki alışverişlerinizi daha kazançlı hale getiren, alışveriş yaptıkça kazandıran bir karttır. Özhan Kartınızı Özhan Mağazalarında kullanabilir, Özhan Kart’a özel indirim ve fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Özhan Kartınızı ayrıca diğer üye işyerlerinde kullanabilir, kullandıkça Özhan Kart üye işyerlerine özel kampanyalardan, indirimlerden ve size özel fırsatlardan faydalanabilirsiniz. Özhan Kart ile ilgili detaylı bilgi için http://www.ozhankart.com/
  • Özhan Kart avantajları nedir?Özhan Kartınızı Özhan Mağazalarında kullanabilir, Özhan Kart’a özel indirim ve fırsatlardan yararlanabilir, Para Puan toplayabilirsiniz. Özhan Kartınızı ayrıca diğer üye işyerlerinde kullanabilir, kullandıkça Özhan Kart üye işyerlerine özel kampanyalardan, indirimlerden ve size özel fırsatlardan faydalanabilirsiniz. Özhan Kartınız ile Özhan mağazalarından yaptığınız alışverişlerde kartınızın bulunduğu üyelik grubunun sahip olduğu oranlarda Para Puan kazanırsınız. 1 Para Puan 1TL değerindedir. Özhan Sanal Market siparişlerinizde Özhan Kart avantajlarından yararlanmanız için üyelik bilgilerinizde güncel Özhan Kartınızın kayıtlı olması, yeni üye girişi yapıyorsanız üyelik bilgilerinize Özhan Kartınızı eklemeniz ve alışverişinizi üye girişi yaparak tamamlamanız gerekmektedir.
  • Özhan Kart'a nasıl sahip olabilirim?Özhan Kart üyesi olabilmeniz için size en yakın Özhan Mağazasında 2 TL karşılığında anında bir Özhan Kart edinebilir, indirim avantajlarından hemen faydalanabilirsiniz.
  • Toplam Özhan Kart puanlarımızı nereden takip edebiliriz? Özhan Kart ile biriktirdiğiniz puanlarınızı http://www.ozhankart.com adresinden takip edebilirsiniz.
  • Özhan Kart puanların TL karşılığı nedir?Özhan Kart ile biriktirdiğiniz 1 Puan, 1 TL'ye eşittir.
  • Özhan Kart kampanyalarına nereden ulaşılabiliriz?Özhan Kart'a özel kampanyaları; mağaza içi duyurulardan, insertlerden ve internet sitemizden takip edebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerime neden Özhan Kart numaramı kaydetmeliyim?Özhan mağazaları da geçerli olan indirim ve fırsatlardan yararlanmak ve puan kazanmak için üyelik bilgilerinize Özhan Kart numaranızı eklemeniz gerekmektedir.
  • Üyelik bilgilerime Özhan Kart numaramı nasıl kaydedebilirim?Üyelik bilgilerinize Özhan Kart numaranızı, Özhan Sanal Market’e üye iseniz Üye Girişi menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Üyelik Güncelleme" menüsünden ekleyebilirsiniz. Üye değilseniz Yeni Üyelik menüsünden üye kaydınızı oluştururken ekleyebilirsiniz. 
  • Özhan Kart üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?Özhan Kart üyelik bilgilerinizi www.ozhankart.com adresinden değiştirebilir veya 0 224 444 69 46 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz.
  • Özhan Sanal Market üyelik bilgilerimde kayıtlı kişisel bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Sanal Market’e üye iseniz Üye Girişi menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Üyelik Güncelleme" menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.
  • Özhan Sanal Market üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim? Özhan Sanal Market üyeliğinizi sonlandırmak için sayfamızda yer alan Öneri ve Talep Formu’nu doldurabilir ya da 0 224 444 69 46 Müşteri Hizmetleri hattımız aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz.
  • Özhan Sanal Market Mailing/Duyuru listesine nasıl katılabilirim?İndirim ve kampanyaları takip edebileceğiniz Özhan Sanal Market Duyuru Listesi’ne Özhan Sanal Market’e üye iseniz Üyelik Güncelleme ekranında ya da üye değilseniz Yeni Üyelik oluşturma ekranında “Kampanyalarıyla ilgili eposta almak istiyorum." seçeneğini işaretleyerek katılabilirsiniz.
  • Özhan Sanal Market Mailing/Duyuru listesinden nasıl çıkabilirim?0 224 444 69 46 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan yardım alabilirsiniz.
  • Siparişim nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor? Siparişiniz Özhan Sanal Market ekibi tarafından, Özhan Sanal Market hizmetini verdiğimiz Özhan mağazalarında toplanmakta ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre, ürünler poşetlenerek hazırlanmaktadır. 
  • Siparişim nerede toplanıyor ve hazırlanıyor? Siparişiniz Özhan Sanal Market ekibi tarafından, Özhan Sanal Market hizmetini verdiğimiz Özhan mağazalarında toplanmaktadır. 
  • Sipariş oluşturmak için minimum tutar nedir? Özhan Sanal Market'te minimum sipariş tutarı 50 TL'dir.
  • Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz? Özhan Sanal Market'te minimum sipariş tutarı 50 TL'dir. Siparişleriniz için Özhan servis alanı içerisindeki teslimatlarınızda hizmet bedeli alınmamaktadır. Ancak servis alanı dışında kalan lokasyonlar için kargo ücreti talep edilmektedir. Kargo ücreti siparişinize göre farklılık gösterebilir. Özhan, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar. 
  • Neden Bölge Seçim ekranından teslimat bölgesi seçmem gerekiyor? Özhan Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Yapacağınız bu seçim size en kaliteli hizmeti vermemiz bakımından önem taşımaktadır. Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimi, siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye göre yapmanız gerekmektedir.
  • Nasıl sipariş oluşturabilirim? Öncelikle üye girişi yapmanız gerekmektedir. Bölge seçim ekranından siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz il ve semti seçtikten sonra siparişinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz. Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.
  • Siparişimi nasıl tamamlayabilirim? Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce “Sepeti Görüntüle" butonuyla sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepet sayfasında, sepetinizi silebilir, sepetinizdeki ürünleri silebilir, adet/kg. güncellemesi yapabilir ya da “Alışverişe Devam" butonuyla yeni ürün ekleyebilirsiniz. “Siparişi Bitir" butonuyla siparişinizi tamamlama işlemine başlayabilirsiniz. Teslimat adresi ve fatura bilgilerinizi girdikten sonra açılan ekranda teslimat saatinizi seçebilirsiniz. Siparişlerinize alternatif ürün belirleyebilir, özel notunuz varsa ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeme seçenekleri arasından ödeme şeklinizi belirleyebilir, toplam sipariş tutarınızı, var ise indirimlerinizi ve ödeyeceğiniz tutarı görebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğini
  • Siparişimin onaylandığını nasıl anlarım? Sipariş sonlandırma işleminizden sonra, siparişinizin hazırlanacağı mağazaya oluşturduğunuz siparişiniz sipariş numaranız ve sipariş bilgilerinizle beraber ulaşmakta ve Sanal Market ekibimiz tarafından ürünleriniz hazırlanarak, siparişiniz onaylanmaktadır. Üye mail adresinize sipariş bilginiz otomatik olarak gönderilmektedir.
  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim? Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar iptal edebilirsiniz. Siparişinizi, sipariş verdiğiniz mağazamızı telefon ile arayarak iptal edebilirsiniz. Not: Siparişiniz için online ödeme yaptıysanız, bu tutar, siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, tarafımızca onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda, açık provizyon tutarınız kartınızın bağlı olduğu banka tarafından üç veya beş iş günü içerisinde kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Onaylanan ve faturası kesilen siparişlerin iptal edilmesi durumunda maksimum on iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Oluşturduğunuz ve ödemesini kapıda nakit ya da kapıda kredi kartı olarak seçtiğiniz siparişleriniz için teslimat sırasında yapmak istediğiniz iptallerde pos cihazı üzerinden anında iade işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Sipariş teslimatından bir kaç gün sonra yapılacak iptaller için de aynı işlem uygulanmaktadır.
  • Sipariş iptalimi en geç ne zamana kadar yapabilirim? Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar iptal edebilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürün/ürünleri nasıl iade edebilirim? Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için Özhan Sanal Market sayfasındaki Öneri-Talep Formu’nu doldurabilir ya da 0 224 444 69 46 Müşteri Hizmetleri ile görüşerek iade/değişim talebinizi bize iletebilirsiniz.
  • Siparişimle ve/veya siparişimdeki ürünlerle ilgili belirtmek istediğim notlarım var, nasıl ekleyebilirim? Siparişinizi oluşturma sırasında ürün/ürünlere yönelik belirtmek istediğiniz notlarınız varsa, ürün ile ilgili belirtmek istediğiniz notu Alternatifi kendim belirlemek istiyorum seçeneğini işaretledikten sonra çıkan alana yazabilirsiniz. Siparişinizin geneli için belirtmek istediğiniz bir not var ise, siparişi tamamlama işlemine geçtiğinizde Teslimat Adresini girdiğiniz alana adresinizden sonra notunuzu da yazabilirsiniz.
  • Tamamladığım siparişime nasıl ek yapabilirim? Siparişinize ek yapmak için lütfen sipariş verdiğiniz mağazamızı telefon ile arayınız. Mağaza telefonlarımıza www.ozhan.com.tr/s/magazalar/ adresinden ulaşabilirsiniz.
  • Siparişime en geç ne zamana kadar ek yapabilirim? Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinize sipariş teslimat grup saatinizden 1 saat öncesine kadar ek yapabilirsiniz.
  • Özhan Sanal Market'te nasıl ürün arama yapabilirim? Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.
  • Ürünlere fiyat aralığına göre nasıl ulaşabilirim? Reyonlar içinde yer alan ürün listeleme sayfalarında incelediğiniz ürünleri Fiyata Göre Artan ya da Fiyata Göre Azalan olarak sıralayabilirsiniz. Eğer reyonlar arasında değil, Arama alanı yardımıyla ürün/ürünlere ulaşıyorsanız, aramadan sonraki sonuç sayfasında çıkan ürünleri de aynı şekilde fiyata göre sıralayabilirsiniz.
  • Reyonlar içinde ürünleri fiyata ya da isime göre nasıl sıralayabilirim? Reyonlar içinde yer alan ürün listeleme sayfalarında incelediğiniz ürünleri Fiyata Göre Artan ya da Fiyata Göre Azalan ya da A’dan Z’ye, Z’den A’ya olarak sıralayabilirsiniz. Eğer reyonlar arasında değil, Arama alanı yardımıyla ürün/ürünlere ulaşıyorsanız, aramadan sonraki sonuç sayfasında çıkan ürünleri de aynı şekilde fiyata ya da isime göre sıralayabilirsiniz
  • Siparişimdeki ürünlere nasıl alternatif ürün belirleyebilirim? Bir Özhan mağazasında bulabileceğiniz tüm ürünler, Özhan Sanal Market’te de bulunmaktadır. Özhan Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Bölge Seçim ekranından yaptığınız seçime göre stoklarına bağlandığınız mağazada aynı zamanda fiziki satış da yapıldığı için sipariş etmek istediğiniz ürünler mağazada tükenmiş olabilir. Ya da sipariş oluşturma esnasında mağaza stoklarında bulunan ancak siparişinizin teslim edileceği grup saatine kadar mağazada tükenen ürünler olabilir. Siparişinizi tamamlama işlemine geçtiğinizde, teslimat ekranından, mağaza stoğunda bulunmazsa eğer, sipariş ettiğiniz ürün/ürünlere alternatif olarak teslim edilmek üzere ürün/ürünler belirleyebilirsiniz. Ya da ürünü henüz sepetinize eklemeden, sepetinize eklemek istediğiniz ürünün, ürün detay ekranından alternatif ürün belirleyebilirsiniz. Alternatif ürün seçiminizi; Dilerseniz kendiniz belirleyebilirsiniz. Bu seçeneği tıkladığınızda, sepetinizdeki tüm ürünler için alternatif belirleyebileceğiniz ekran açılacaktır. Not alanına, tercihlerinizi girebilirsiniz. Örnek:1 lt.lik herhangi bir süt Dilerseniz bizim seçmemizi isteyebilirsiniz. Bu seçeneği tıkladığınızda, mağazadaki uzman Market ekibimiz sizin için en uygun alternatifi seçecektir. Öncelikle, aynı markanın farklı boyutlarını sonrasında en yakın markaların aynı boyutlarını alternatif olarak tercih edeceklerdir. İster orjinal seçiminiz isterse alternatif olsun memnun kalmadığınızda sepetinizdeki dilediğiniz ürünü teslimat sırasında anında iade edebilirsiniz. Her zamanki gibi, teslim aldığınız kadarını ödersiniz. Dilerseniz alternatif ürün istemediğinizi belirtebilirsiniz. Bu seçeneği tıkladığınızda, mağaza stoklarında tükenmiş olan ürün yerine alternatif ürün teslimatı yapılmayacaktır. Dilerseniz sizi arayabiliriz. Bu seçeneği tıkladığınızda personelimiz sizi belirtmiş olduğunuz telefon numaranızdan arayacak ve size önerilen ürünlerden hangisini tercih ettiğinizi soracaktır. Tercihinize göre seçtiğiniz ürün sepetinize eklenerek size teslim edilecektir.
  • "Alternatif istemiyorum" seçeneği seçildiğinde nasıl bir işlem yapılmaktadır? Özhan Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı ve siparişinizin hazırlandığı Özhan mağazasında aynı zamanda fiziki satış da yapıldığı için sipariş etmek istediğiniz ürünler mağazada tükenmiş olabilir. Ya da sipariş oluşturma esnasında mağaza stoklarında bulunan ancak siparişinizin teslim edileceği grup saatine kadar mağazada tükenen ürünler olabilir. Siparişinizi tamamlama işlemine geçtiğinizde, ürünü henüz sepetinize eklemeden, sepetinize eklemek istediğiniz ürünün, ürün detay ekranından alternatif ürün belirleyebilirsiniz. "Alternatif istemiyorum" seçeneğini tıkladığınızda, mağaza stoklarında tükenmiş olan ürün yerine alternatif ürün teslimatı yapılmayacaktır.
  • "Alternatif ürünü siz seçin" seçeneği seçildiğinde nasıl bir işlem yapılmaktadır? Özhan Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı ve siparişinizin hazırlandığı Özhan mağazasında aynı zamanda fiziki satış da yapıldığı için sipariş etmek istediğiniz ürünler mağazada tükenmiş olabilir. Ya da sipariş oluşturma esnasında mağaza stoklarında bulunan ancak siparişinizin teslim edileceği grup saatine kadar mağazada tükenen ürünler olabilir. Siparişinizi tamamlama işlemine geçtiğinizde, ürünü henüz sepetinize eklemeden, sepetinize eklemek istediğiniz ürünün, ürün detay ekranından alternatif ürün belirleyebilirsiniz. "Alternatif ürünü siz seçin" seçeneğini tıkladığınızda, mağazadaki uzman Sanal Market ekibimiz sizin için en uygun alternatifi seçecektir. Öncelikle, aynı markanın farklı boyutlarını sonrasında en yakın markaların aynı boyutlarını alternatif olarak tercih edeceklerdir.
  • Alternatif gelen ürün/ürünleri beğenmedim, kapıda iade edebilir miyim? İster orjinal ürün seçiminiz isterse alternatif ürün seçiminiz olsun memnun kalmadığınızda sepetinizdeki dilediğiniz ürünü teslimat sırasında anında iade edebilirsiniz. Bu durumda siparişinizde teslim aldığınız ürün/ürünlerin tutarını ödersiniz.
  • Online olarak sipariş edebildiğim ancak mağaza stoklarında tükendiği için teslim edilmeyen ürünlerle ilgili nasıl işlem yapılıyor? Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır.
  • Sipariş ettiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında,fiyat farkı oluştu bu fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır? Bu fiyat farkını ödeme yaptığım kartıma nasıl yansıtıyorsunuz?  Sipariş verdiğiniz ürünler içerisinde stoklarda bulunmayan ürünler yerine verilen alternatif ürün/ürünlerin fiyatları, kg.’lı/gramajlı ürünlerin gramaj farkları ve stokta kalmayan ürünler, fiyat farklılıklarına neden olmaktadır. Bu durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturanıza yansıtılmaktadır. Online olarak bitirilen siparişlerde kredi kartından provizyon alınarak, sipariş tutarına bloke konulmaktadır.Tedarik edilemeyen ürünler fatura edilmediği için bu ürünlerin bedeli sipariş tutarınızdan düşülerek finansallaştırma işlemi yapılmaktadır. Kapıda nakit ve/veya Kapıda Kredi Kartı ile ödemelerinizde ise tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı üzerinden işlem yapılmaktadır.
  • Kg.'lı ürünleri nasıl sipariş edebilirim? Özhan Sanal Market’ten kg.’lı/gramajlı ürün sipariş ederken, Kg. ile satılan ürünlerde siparişlerinizi sadece 0.1 ve 1 Kg.'ın katları şeklinde verebilirsiniz. Küsuratlı siparişlerinizde küsuratı "." 'dan sonra belirtiniz. (Örn: Kg. siparişiniz için miktar kısmına “1" veya “1.0", gramajlı ürünler için ise “0.1" veya bir kg.’a ek gramajlarınız için “1.1" olarak eklemeniz gerekmektedir.) Verilen sipariş miktarına en uygun gramajı sağlamak için azami gayret sarfedilecektir. 
  • Et reyonundan kıyma siparişi vermek istiyorum, kıyma siparişini nasıl verebilirim? Et reyonundan seçtiğiniz parça (örn;dana rosto) olarak seçtiğiniz ürününüzü sepetinize eklerken ürünün özel not bölümüne parça etinizin kıyma olarak teslim edilmesi talebinizi ekleyebilirsiniz. Sipariş ettiğiniz ürünler mağazalarımızda hazırlanırken özel notlarınıza dikkat edilerek hazırlanmaktadır.
  • Ürün fiyatının indirimli olduğunu nasıl anlayabilirim? Özhan Sanal Market’te kampanya ve indirimlerden yararlanmak için üye girişi yapmanız ve üyelik bilgilerinizde Özhan Kart numaranızın kayıtlı olması gerekmektedir. Özhan Kart indirimi olan ürünler sepetinize Özhan Kart fiyatı ile eklenmektedir.